راهنمای خرید درب

درب لابی شیشه ای

درب لابی شیشه ای و ورودی ساختمان

 

شیشه درب لابی و ورودی ساختمان

درب لابی شیشه ای و ورودی ساختمان می تواند معرف خانه و ساختمان شما باشد. درب های ورودی ساختمان ها همواره یکی از محل هایی است که شیشه های دست ساز و نفیس استین گلاس در آن نصب می شوند.

شیشه استین گلاس در طرح های متنوع و سبک های مختلفی ساخته می شود. در ساخت شیشه های استین گلاس برای درب های ورودی، دقت ساخت و تمیزی کار، بسیار حائز اهمیت است.

چرا که شیشه در نزدیکترین حالت ممکن به انسان قرار می گیرد و در صورتی که استاندارهای لازم را دارا نباشد، ممکن است از نزدیک بدقواره و نافرم به نظر برسد.

برش خوب شیشه ها، مونتاژ مناسب و دقت بالای ساخت از اهم مواردی است که برای ساخت شیشه های استین گلاس درب ها مورد توجه می گیرد. طرح و رنگ این شیشه ها کاملا وابسته به طراحی داخلی ساختمان، جنس درب(چوب، آهن، استیل و…) و سلیقه کارفرماست.

شیشه های مورد استفاده

بعضی از قطعات شیشه های استین گلاس دارای تراش هستند و برخی دیگر بدون تراش و به عنوان زمینه کار محسوب می شوند. استفاده از انواع شیشه های سند بلاست، اسیدشور (اسیدواش)، شیشه های رنگی با تنالیته های متنوع، شیشه ساده، کریستال، رفلکس و …. در تکنیک استین گلاس امکان پذیر است.

شیشه استین گلس

شیشه های استیندگلاس در ابعاد مختلفی قابلیت تولید دارند و کاملا سفارشی محسوب می شوند. بنابراین کارفرمایان می توانند بدون هیچگونه نگرانی درب ها را ساخته و ابعاد شیشه خور را در اختیار فروشگاه مربوطه قرار دهند تا شیشه مد نظر پس از طراحی و ساخت در محل خود نصب شود.

امیران درب با توجه به تجارب خود و شناخت آکادمیک انواع شیشه ها و همچنین مد نظر قراردادن استانداردهای بصری و محیطی، شیشه های استین گلاس برای درب های ورودی را به صورت سه جداره تولید می کند تا علاوه بر استحکام و امنیت کافی، از بروز آسیب به شیشه استین گلاس جلوگیری کند.

نحوه خرید و سفارش شیشه درب لابی

امیران درب با بهرمندی از متودهای طراحی روز، قادر است شیشه هایی با ظرافت و کیفیت استاندارد را برای فضاهای مختلف ورودی و داخلی طراحی و تولید کند. امید است که همواره بتوانیم در ارتقای سطح سلایق و ایجاد استانداردهای به روز دنیا در کشورمان، سهمی درخور و شایسته داشته باشیم.

0/5 (0 نظر)
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *