راهنمای نگهداری از درب

دلایل نگهداری از درب لابی

دلایل نگهداری از درب لابی
ورودی شما اولین چیزی است که مردم هنگام ورود به کسب و کار شما می بینند. برای ایجاد یک تأثیر خوب، معمولاً صاحبان مشاغل زیبایی‌شناسی را مانند رنگ مناسب برای دیوارها، نورپردازی و تزئینات زیبای دیوار در نظر می‌گیرند.
با این حال، چیزی که نباید نادیده گرفته شود، چیزی است که برای حفظ امنیت مشتریان شما لازم است. مراقبت و نگهداری مناسب از همه درب ورودی نیز باید از لحظه راه اندازی یک تجارت جدید در نظر گرفته شود. پس از آن نیز باید دائماً برای همیشه نظارت شوند، در ادامه دلایل نگهداری از درب لابی را بررسی می کنیم.

5 مزیت برتر نگهداری درب (و پنجره) لابی

۱٫ امنیت :

درهای آسیب دیده و ناایمن می توانند برای اموال و جان انسان ها خطر ایجاد کنند. گاوصندوق هایی وجود دارد که همه را ایمن نگه می دارد، اما بدون نگهداری مناسب درب، امنیت ممکن است از بین برود. مطمئن شوید که قاب ها، حسگرها و فنرها به درستی مراقبت و نگهداری می شوند.

2٫ هزینه:

اگر یک درب به درستی نگهداری شود، می توانید انتظار داشته باشید که هزینه عملیاتی کلی کمتری برای تعمیر مشکلات پیش آمده داشته باشید. به جای اینکه منتظر بمانید تا پانل خراب یا خراب شود، بهتر است بازرسی های معمولی داشته باشید که علائم اولیه خرابی را تشخیص دهد. با تشخیص زودهنگام، مشکلات را می توان به سرعت تنظیم کرد یا قبل از تبدیل شدن به یک مشکل بزرگتر که ممکن است نیاز به تعویض قطعات و تعمیر داشته باشد، اجتناب کرد. هنگامی که در مراحل اولیه کشف می شود، بهینه سازی و تنظیم قطعه ای که مطابق با مشخصات کار نمی کند، اغلب مقرون به صرفه تر از تعویض آن است. در برخی موارد، اگر دیر اقدام کنید دیگر امکان تعمیر وجود ندارد.

3٫ ظاهر:

اگر درب شما از شیشه ساخته شده است، مهم است که درب را در شرایط کاری عالی نگه دارید تا ظاهر حرفه ای مناسبی برای کسب و کار شما ایجاد کند. اگر کمی از خراش مراقبت نشود، می تواند منجر به خرد شدن، ترک خوردن یا مسئولیت بزرگتر شود. . عموماً اعتقاد بر این است که آنچه مردم می بینند، به دست می آورند. از لحظه ای که مستاجران یا مشتریان وارد ساختمان یا کسب و کار شما می شوند، همه علائم باید نشان دهند که توجه به جزئیات برای مالکان مهم است.

4٫ ارزش:

درب لابی سالم و زیبا باعث ارزش مندی کل ساختمان می شود. اگر درب دارید که به درستی کار نمی کند یا دارای ایرادات زیبایی است، سرمایه گذاری مالک را به خطر می اندازد.

5٫ آرامش ذهن:

هنگامی که تعمیر و نگهداری مناسب درب را تمرین می کنید، نیازی به نگرانی در مورد مشکلات احتمالی مسئولیت نیست. شما رویه های مناسبی را برای حفظ امنیت کسب و کار، مشتریان، خانواده و اموال خود دنبال کرده اید.

مواردی که در سرویس دربها باید رعایت شوند:

1- درها به صورت دوره ای چک شوند.

ورودی‌ها و درهای تجاری و مجتمع های بزرگ، بیشتر نیازمند نگهداری هستند. بر خلاف یک درب مسکونی معمولی، استفاده زیاد درب های تجاری به خود درب و تمام سخت افزار آن آسیب وارد می کند. تعمیر و نگهداری پیشگیرانه تضمین می کند که درهای شما برای مدت طولانی در شرایط کار بهینه باقی می مانند. این کار باید به طور مرتب ، حداقل یک یا دو بار بسته به میزان تردد، در سال انجام شود. با این کار طول عمر درب تجاری شما افزایش می یابد. کارشناسان شیشه گیروکس پیشنهاد می کنند درهای تجاری خود را در اوایل بهار و اواخر پاییز بررسی کنید.

2- از هر دو لنگه ی در به تناوب استفاده شود.

درهای ورودی ساختمان و لابی در معرض فرسودگی قابل توجهی هستند. اگر امیدوارید درهای شما عمر مورد انتظار خود را حفظ کنند، از استفاده از نیروی بیش از حدی که گاهی صرفاً برای باز کردن آنها اعمال می شود آگاه باشید. به عنوان مثال، باز کردن یک در یا باز نگه داشتن آن برای مدت طولانی، احتمالاً عمر درب شما را چندین سال کاهش می دهد.

3- قفل و کلید بررسی شود

سخت افزار نیز تحت تأثیر استفاده مداوم و گاهی اوقات سوء استفاده قرار می گیرد. با چرخاندن شدید کلید هنگام باز کردن قفل درها، ممکن است کلید  بشکند. اگر برای باز کردن یا باز کردن قفل در لابی به نیروی بیش از حد نیاز باشد، این به تنهایی می‌تواند نشانه‌ای از مسائل عمیق‌تری باشد که باید مورد توجه قرار گیرد.
خط آخر این است که آیا شما به این مسائل نگهداری و تعمیرات قبل از تبدیل شدن به یک بدهی رسیدگی می کنید یا بعد از تبدیل شدن به یک حادثه، تفاوت در دانستن اینکه از کجا شروع کنید.

کلام آخر از شرکتهای معتبری درب های ورودی خود را تهیه کنید تا درب با کیفیت و با عمر طولانی دریافت کنید. امیران درب ارائه دهنده ی تخصصی دربهای لابی.

0/5 (0 نظر)
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *